Atrás

Luis Núñez y Los Folgazanes asoleyen el so segundu discu: "Xuro nun tornar"

Luis Núñez y Los Folgazanes asoleyen el so segundu discu: "Xuro nun tornar"

Editáu pola Factoría Cultural

La mayoría los testos que complementen la grabación, son de la escritora avilesina Susana Sela y del propiu Núñez, cola collaboración de Julio Ramos y Ramón Blanco n'adautación al asturianu

Yolanda Alonso, Luis Núñez y Susana Sela Yolanda Alonso, Luis Núñez y Susana Sela

Luis Núñez presentó güei pela mañana na Factoría Cultural el so últimu trabayu, "Xuro nun tornar", nun actu nel que participó la conceyala de Cultura, Yolanda Alonso. La Factoría Cultural edita les primeres 500 copies del discu de Luis Núñez y Los Folgazanes, una producción na que collaboren más de 30 persones ente músicos, téunicos y collaboradores en retratos, diseñu y adautación de testos.

Él mesmu compuso toles canciones. La mayoría de los testos que complementen esta grabación son de la escritora avilesina Susana Sela y del propiu Núñez collaborando nello Julio Ramos y ramón Blanco p'adautalos al astuiranu.

B. García Blanco (Aicha Blanco) dixo del discu:  

L'últimu discu de Luis Núñez "Xuro nun tornar" ye un trabayu esquisitu nel que xurde la figura d'un músicu que siempre pidió, delles veces d'una maera desesperada, titánica, enamorada, que la música lu dexare entrar nella como fuere. Él quería y quier tar, nesi mundu, pal "suñador de músiques", que nada tien que ver cola de los escuchadores. Luis Núñez dende una estaya humilde ta dexando'l so legáu que cuando se fai a güelpe de trabayu y non de la mano d'una multinacional, tenga y tien un valor infinitu.

El so trabayu anterior "El cantar del folgazán", descubriónos un estilu y pa nós como compañía una manera d'entamar con munchu valor. "Xuro nun tornar" ye l'hermanu sofisticáu, que va facer que los dos xuntos, marquen l'espoxigar de la música en llingua asturiana.

Nun tenemos palabres p'agradecer a la Factoría Cultural d'Avilés la so collaboración y sofitu pa esti proyeutu, por oyenos y nun escaecer la filosofía xeneral de los programes que tán faciendo.

Un mensaxe que presta pa la Factoría Cultural y l'espardimientu emocináu d'esti trabayu que tamién ye'l suyu.

El discu grabóse sólo n'astuiranu y lo que costó la grabación , la lloxística y la producción executiva foi de Gato en La, sellu discográficu que promocionaba tolos trabayos de Luis Núñez.

Toles canciones fueron canciones grabaes y mezclaes nos estudios CMG de Xixón por Boby García y Luis Núñez y la producción dirixóla y fízola Luis Núñez , sólo "Xuro non tornar" grabóse y mezclóse n'Avilés, nos estudios ACME con Miguel Herrero. La masterización de tou esti trabayu fízola Boby García y la pruducción dirixóla Luis Núñez en 2016.

Imprimir

Próximos eventos

"Julio Verne. Los límites de la imaginación"

Cúpula del Centro Niemeyer

Viernes 4 Noviembre

Exposición "Títeres: Imaginando un sueño"

Casa Municipal de Cultura (Plaza de Domingo Álvarez Acebal, 2)

Miércoles 21 Diciembre, 11:00 h.

Exposición "Sin ellas no hay futuro" (Médicos Sin Fronteras)

Casa Municipal de Cultura. (Plaza de Domingo Álvarez Acebal, 2)

Martes 10 Enero

Exposición "Muestras" de Edgar Bic

Centro socio-cultural de la Carriona (C/ Castilla, 13)

Viernes 13 Enero

Exposición "Banda de Música de Avilés. 125 años"

C.P El Quirinal (C/ Fernando Morán s/n)

Lunes 16 Enero

Exposición "Fugaz" de Antonio Navarro

Centro Municipal de Arte y Exposiciones (CMAE) (C/ Llano Ponte, 49)

Viernes 20 Enero

Exposición "Historia de la Memoria"

Palacio de Valdecarzana, (C/ El Sol, 1)

Viernes 20 Enero