Festivals and Celebrations
La maxa de L'Anguleru visita Avilés y fadrá la ufrienda del Nataliegu delantre la Casa Conceyu
21 dic. 2021
Esti xueves, día 23 d'avientu, a les 19.00 hores

La Nuechebona ta cerca, y ye cuando l'Anguleru-yos trae regalos a los neños y  les neñes d'Asturies, y el pescador máxicu nun podía faltar a la so cita con Avilés, onde va presidir el cortexu y la ufrienda del Nataliegu, amás de recibir les cartes colo que pidió lo piquiñino de la casa. Sedrá esti xueves, 23 d'avientu, a les 19.00 hores.

L'Anguleru va llantar la so chalana, L'Angulina, delantre'l Conceyu, recién llegáu del so viaxe de tolos años dende'l Mar de los Sargazos. Ellí va recibir a neños y neñes d'Avilés, y escuchará qué xuguetes y regalos punxeron nes cartes. 

Pero enantes, tará encargáu de presidir el Cortexu d'El Nataliegu, recoyendo'l tueru de Navidá na Casa la Cultura pa llevalu hasta la Casa Conceyu, onde se va facer la ufrienda. 

Va dir acompañada nel camín pela Cai San Francisco la so ayudante Lolina la Rulera y los sos amigos y collaboradores, los Llendadores de la Ría. Y xunto a ellos, al ritmu de la música y del baille, y llevando banderes de colores de dos metros d'altura, un séquitu formáu por diferentes formaciones folclóriques y una banda de gaites, amás de tolo neños y neñes y les sos families, que quieran xunise al Cortexu.

Al llegar a la Casa Conceyu fadrán la ufrienda d'El Nataliegu, el troncu que na Nuechebona y Navidá allumaba a les cases asturianes y que se guardaba tol añu pa protexer la casa. Dempués, L'Anguleru y Lolina recibirán les cartes y falarán coles neñes y neños. 


Se acerca la Nochebuena, en la que L'Anguleru trae regalos a los niños y las niñas de Asturias, y el mágico pescador no podía faltar a su cita con Avilés, en donde presidirá el cortejo y la tradicional ofrenda del Nataliegu, además de recibir las cartas con las peticiones de los y las más pequeñas. Será pasado mañana, jueves 23 de diciembre, a las 19.00 horas.

L'Anguleru anclará L'Angulina, su chalana, ante el Ayuntamiento, recién llegado de su periplo anual por el Mar de los Sargazos. Allí recibirá a los niños y las niñas de Avilés, y escuchará qué juguetes y regalos han escrito en sus cartas.

Pero antes, será el encargado de presidir el Cortexu del Nataliegu, que recogerá el tronco de la Navidad en la Casa de Cultura y lo conducirá hasta el Ayuntamiento, en donde tendrá lugar la ofrenda.

Le acompañarán en el camino por la Calle San Francisco su ayudante Lolina la Rulera y sus amigos y colaboradores, los Llendadores de la Ría. Y junto a ellos, al ritmo de la música y del baile, y portando coloridas banderas de dos metros de altura, un séquito compuesto por diferentes formaciones folklóricas y una banda de gaitas, además de todos los niños y niñas, y sus familias, que quieran sumarse al Cortexu.

Al llegar a la Casa Consistorial realizarán la ofrenda del Nataliegu, el tronco que en la Nochebuena y la Navidad daba lumbre al llar de las casas asturianas, y se guardaba durante el año como símbolo de protección. Y a continuación, L'ANguleru y Lolina recibirán las cartas y hablarán con niñas y niños.

  • Fiestas y Festejos

También te puede interesar...