Apoyu pa que les Persones Vulnerables puedan Atopar Trabayu

Información
¿Qué Ye?

Los Servicios Sociales se coordinan con el Servicio de Formación y Empleo del Ayuntamiento para desarrollar diversas actuaciones con el objetivo de facilitar la inserción laboral de grupos y personas con especiales dificultades para el acceso al empleo y la formación laboral.  

Los Servicios Sociales coordínense col Serviciu de Formación y Empléu del Conceyu pa desendolcar delles actuaciones col oxetivu de que puedan atopar trabayu grupos y persones con problemes pa ello o pa formase llaboralmente. 

Tien como oxetivu: 

 
  • Puxar poles competencies profesionales de les persones y grupos con problemes p'atopar un trabayu (persones que lleven munchu tiempu nel paru, minoríes sociales, madres soles, etc.) adautándoles a les necesidaes del mercáu y dándo-yos posibilidá d'integrase nos espacios formativos y llaborales. 
¿Pa Quién Ye?

Población que vive n'Avilés y que tienen especiales dificultaes p'algamar un empléu (persones que lleven en paru munchu tiempu, minoríes sociales, madres soles, etc.) con unes situaciones qu'aconseyen terminar coles barreres y que refuercen capacidaes pa metese nel mundu llaboral. 

¿Ónde se puede Atopar  más Información?

Serviciu de Formación y Empléu del Conceyu d'Avilés

¿Ónde Dir? 
Pa tener más información pida cita nel so Centru de Servicios Sociales .
 

Asset Publisher