
El ciclu "Vienres con voz femenina" acueye esti vienres día 7 (18:00 hores), con entrada de baldre hasta completar aforu, la segunda actividá de la programación que tien como finxu fundamental la película de Konchi Rodríguez, "Variaciones", onde la protagonista Felicia, ye una empresaria del mundu textil que decide retirase a los 70 años y xunta a los sos empleaos en casa pa da-yos la noticia.
"Vienres con Voz Femenina" ye'l nome d'un ciclu nuevu que quier ser un espaciu na Casa les Muyeres onde, en tol añu, van dedicase varios vienres a actividaes rellacionaes cola muyer. Esti vienres na proyeición de "Variaciones", va tar la conceyala d'igualdá, Lucía Fernández Ron; tarán tamién algunes de les actrices de la película, en concreto Toñi Puerta y Manuela Olay. "Variaciones" estrenóse n'Avilés el marzu pasáu y ye una producción neto asturiana y nel repartu tamién ta presente'l sellu d'Avilés; amás de Toñi Puerta y Manuela Olay, Ángel Héctor Suárez, Adrián Zamanillo, Maite Martino, María Rivas, Susana Suárez, Diego Rodríguez, Itziar Aguado y Ignacio Sanz. Los retratos son de José Valle Producciones y el soníu de Toni Benito. La producción y grabación fízose ente Balmonte de Miranda y Grau nel branu de 2023.
Konchi Rodríguez
Nacida en Avilés, cineasta y docente, Konchi Rodríguez es licenciada en Bellas Artes por la Universitat Politècnica de València (UPV), Graduada en Dirección de cine en Zaragoza, y con estudios de teatro en la escuela privada Nancy Tuñón de Barcelona. Se inició como cineasta a principios del año 2000, escribiendo, dirigiendo y produciendo numerosos cortometrajes, tanto de ficción como documentales.
Su ópera prima, "La vida en corto; conversaciones con Sandra", codirigida con Rosana Popelka, sobre una inmigrante caboverdiana en Gijón, protagonizado por Sandra da Silva, empieza a reflejar la preocupación por el entorno social y la cercanía con los personajes. Se estrenó en el año 2002, y sirvió de precalentamiento para su siguiente cortometraje, esta vez desde la ficción: "El aparcamiento", donde se empiezan a asentar las bases de un incipiente estilo urbano y en continuo movimiento de cámara, lo que se convertirá en su sello personal. Se estrenó en el Festival de cine de Gijón en el año 2004, obteniendo el premio al mejor cortometraje asturiano.
Después de muchos cortometrajes, Konchi se mete de lleno en la producción de su primer largometraje, con alumnos de su taller "Hoy como ayer" (2014/2016), y en el 2015 hace un experimento improvisado de una película rodada en tiempo real, "La pieza que falta". Filmografía ecléctica, pero en constante búsqueda y convirtiendo la autoproducción en una manera de hacer cine sin límites.
En los últimos años ha volcado su experiencia en el ámbito de la educación, donde trabaja como profesora, produciendo con el alumnado documentales en los que la propia clase se convierte en equipo de producción, y el profesorado en intérpretes de sus propuestas, consiguiendo sacar la educación del aula por medio del cine.
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